Usługa obsługi informatycznej firmy obejmuje wszystkie zadania realizowane zwykle w firmie przez informatyka lub dział IT. Obejmuje trzy obszary: administrowanie, wsparcie techniczne, serwis sprzętu i oprogramowania. Administrowanie to wszelkie bieżące prace zmierzające do zapewnienia sprawnego działania systemu informatycznego takie jak:
Wsparcie techniczne obejmuje: pomoc użytkownikom, konsultacje, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii oraz rozwiązywanie prostych problemów. Usługa może być świadczona zdalnie (on line) lub na miejscu u klienta (on site). Serwis sprzętu i oprogramowania to usługi usuwania awarii i usterek stacji roboczych użytkowników, serwerów oraz sieci i podstawowej infrastruktury (wymagają obecności w lokalizacji klienta, dostarczanie sprzętu zastępczego oraz inne prace).
Zapytaj o ofertęSprawdź i przekonaj się, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych! Zawsze mobilizujemy wszystkie siły i najlepszych ekspertów, aby nie tylko usunąć każdą awarię, ale także zapobiec jej, zanim jeszcze nastąpi.